مسجد جامع امام حسین(ع) شهر اندیشه

لیست موضوعی کتابخانه
شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ق.ظ

افزودن تقویم شمسی و امکانات فارسی به Office + دانلود

به کمک نرم افزار پرنیان می‌توانید امکانات فارسی به نرم‌افزار آفیس بیافزایید.
به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،"پرنیان" با هدف کمک به کاربر فارسی زبان در استفاده از محصولات مایکروسافت آفیس ارائه می شود و امکانات این مجموعه را در پشتیبانی از زبان فارسی تکمیل می کند.

آنچه نسخه‌ جدید پرنیان را از نسخه‌های قبلی متمایز می‌کند روش پیاده‌سازی پرنیان برای مجموعه‌ آفیس است. در این روش جدید پرنیان به صورت یک افزونه (Add in) به مجموعه‌ی آفیس اضافه می‌شود. این روش به شکل موثری تجربه استفاده از پرنیان را بهبود می‌بخشد.
به طور خلاصه امکانات جدید پرنیان 7 برای آفیس عبارتند از:
پشتیبانی از آفیس 2013: پرنیان 7 امکان استفاده از تقویم شمسی در مجموعه‌ی آفیس 2013 را فراهم می‌کند. این امکان به پرنیان اضافه شده است و هنوز استفاده از تقویم شمسی در نسخه‌های قبلی آفیس، نظیر آفیس 2010 هم ارائه می‌شود. با نصب پرنیان کاربر می‌تواند تقویم شمسی را در مجموعه‌ی آفیس از 2007 تا 2013 داشته باشد.
سرعت و کارایی بهتر: پیاده‌سازی پرنیان به شکل یک افزونه سرعت و کارایی انرا به شکل چشمگیری بهبود داده است.
سهولت تنظیمات: پرنیان نیاز به برخی تنظیم‌ها، نظیر تنظیمات منطقه‌ای ویندوز را به صورت خودکار انجام می‌دهد و دیگر نیازی به تنظیم‌های خاص نخواهد بود.
برای دانلود کلیک کنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
مسجد جامع امام حسین(ع)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی